73% власників iPhone не задоволені Apple Intelligence, але половина називає ШІ «вирішальним фактором» для купівлі смартфона

Опитування сайту торгівлі технікою SellCell (через 9to5mac) показало, що більшість власників смартфонів зважають на функції штучного інтелекту при купівлі пристроїв, але не задоволені тим, що компанії пропонують на цей час.

Принаймні половина опитаних власників iPhone (47,6%) заявили, що функції штучного інтелекту є важливим або вирішальним фактором при покупці нового телефону — проти 23,7% користувачів Samsung, які сказали те саме.

73% опитаних власників iPhone не задоволені нинішніми функціями Apple Intelligence, тоді як 87% користувачів Galaxy AI заявили, що функції штучного інтелекту «не додають жодної цінності» у їхній досвід використання смартфонів.

У звіті також надали рейтинг популярності різних функцій Apple Intelligence, доступних до запуску iOS 18.2 (можливо, Genmoji та ChatGPT згодом змінять цей розподіл):

  • Інструменти для письма (72%)
  • Підсумки повідомлень (54%)
  • Пріоритетні повідомлення (44,5%)
  • Видалення об’єктів на фото (29,1%)
  • Швидка відповідь у пошті та повідомленнях (20,9%)

Водночас 16,8% власників iPhone заявили, що розглянули б можливість переходу на Samsung, якби компанія пропонувала кращі функції штучного інтелекту, тоді як зі зворотним переходом погодились принаймні 9,7% користувачів пристроїв Samsung.

Клієнти Apple (11,6%) частіше купують передплату на використання послуг ШІ, аніж користувачі Samsung (4%). Однак переважна більшість власників смартфонів (86,5% Apple й 94,5% Samsung) заявили, що не збираються платити за функції штучного інтелекту.

СпецпроєктиЯк генеративний штучний інтелект змінює бізнес: нові рішення від Amazon Web ServicesДо -40% на косметику, догляд та аромати у Brocard. Як ще бренд полегшує вибір подарунків до свят

Проблеми, які найчастіше заважали оцінити технологію власникам iPhone — це відсутність оновлення програмного забезпечення до останньої версії (57,6%), некорисність (36,7%) і неточність (18,2%). Тоді як користувачі Samsung додали до цього переліку занепокоєння конфіденційністю та безпекою (30,1%).

В опитуванні взяли участь понад 2000 користувачів смартфонів, у тому числі понад 1000 власників iPhone із моделлю, що підтримує штучний інтелект (iPhone 16, iPhone 15 Pro та iPhone 15 Pro Max), і понад 1000 власників смартфонів Samsung Galaxy із моделлю, що підтримує штучний інтелект (Серія Galaxy S24, Galaxy S23, Galaxy S22, Galaxy Z Fold6, Galaxy Z Fold5, Galaxy Z Fold4, Galaxy Z Flip6, Galaxy Z Flip5 і Galaxy Z Flip4), віком від 18 років, які проживають у США.

Новини Києва