Фахівець розповів, чому рідний акумулятор працює завжди довше, ніж куплений у магазині

Сьогодні всі нові автомобілі штатно комплектуються акумуляторною батареєю.

Але не слід забувати, що АКБ є розхідником і рано чи пізно її доведеться поміняти. Багато автовласників помічали, що акумулятори, придбані в магазині, витрачають заряд швидше за штатні пристрої. Але чому так відбувається? Відповідь на це питання дав фахівець MMR.net.ua.

Що найцікавіше, у цьому плані власники недорогих транспортних засобів мають певну перевагу перед власниками преміальних моделей.

Це пов’язано з тим, що розкішні машини оснащуються великою кількістю електронних систем, цифровими екранами та іншими атрибутами, які споживають багато енергії. Відповідно, заряд акумуляторної батареї в цих автомобілях йде швидше. У цьому загальна картина не змінюється.

АКБ, поставлені на машини із заводу (свинцево-кислотні), як правило, служать власнику близько 4-5 років. А ось нова батарея, куплена у магазині, максимум доживає до 2-3 років.

Фактично, розробники автомобілів та виробники акумуляторів перебувають у рамках жорстко регламентованих контрактів. Якщо завод не влаштовує якість продукції, він може розірвати договір із постачальником, чий товар відповідає встановленим вимогам.

Також не можна не відзначити, що перед тим, як поставити ту чи іншу батарею на машину інженерні лабораторії автомобільних марок проводять попередні випробування.

На основі даних тестів формуються суворі стандарти, яким має відповідати набір комплектуючих перед надходженням на лінію. А от у торгових мереж менш жорсткі критерії перевірки. Крім того, важливу роль відіграє процес транспортування та зберігання даного витратного елементу.

Дуже часто технологічних норм не дотримуються. В результаті АКБ значно швидше втрачають заряд. Загалом термін експлуатації транспортного засобу вже давно визначено.

У Європі він становить від 5 до 8 років. Ці цифри є основним орієнтиром виробників комплектуючих. Як показала практика, економічно не вигідно створювати батареї, які будуть служити десять років. Їхнє виробництво буде дуже дорогим.

А через те, що акумулятори мають обмежений ресурс, знижуються витрати на їх випуск. У цьому є плюс і для покупців: продукція дешевша.

Звичайно, на ринку сьогодні є батареї з тривалим терміном служби. Якщо водій має такий запит, то йому слід звернути увагу на варіанти з технологіями AGM і EFB.

Останні можуть виходити від чотирьох до п’яти років. А ось перші «живучі». Їхній термін служби становить від шести до восьми років. При цьому, покупка акумулятора з технологією AMG може серйозно вдарити по кишені автомобіліста.

Щодо рекомендацій щодо збільшення терміну служби АКБ, то їх кілька. Насамперед потрібно не допускати їх розряду. Напруга не повинна опускатися нижче 10,8 В.

Тому батарею іноді потрібно знімати та заряджати або долати на машині великі відстані. Що стосується зарядки, то вона повинна проводитись раз на кілька місяців. І краще для цього використовувати спеціальний пристрій. Крім того, водію слід дбайливо ставитись до акумулятора.

Батареї дуже не люблять вібрацій, перевертань та ударів. Найбільшим випробуванням для АКБ є холод. У цей період краще відмовитись від режиму коротких поїздок або звести їх до мінімуму.

А якщо стартер не запускає двигун з першого разу, не потрібно продовжувати його крутити, так як це висаджує батарею. Перед наступною спробою слід почекати 2-3 хвилини. Крім того, не варто забувати чистити клеми і заповнювати рівень електроліту в акумуляторах, що обслуговуються.

Новини Києва