На селекторах сучасних автоматичних трансмісій сьогодні нерідко можна побачити таємничі позначення «+» і «-».
Оскільки навіть досвідчені автомобілісти іноді не користуються цими режимами, їхнє призначення викликає багато запитань.
Видання SUVNews вирішило нагадати, навіщо вони потрібні.
Насамперед варто розуміти, що йдеться про ручний режим управління КПП, яка носить назву «типтронік».
Далеко не завжди він винесений на селектор трансмісії, іноді рішення реалізовано у вигляді підрульових пелюсток.
Потрібна така функція на випадок, якщо електронна система буде неправильно інтерпретувати ситуацію.
Наприклад, у разі затяжного підйому або пробуксовки. Це дасть змогу уникнути перевантаження трансмісії і не допустити її зносу.
Крім іншого, ручний режим в АКПП дає змогу виконувати гальмування двигуном, яке особливо актуальне в зимовий період на нестійкій поверхні.
Водій може самостійно сповільнювати машину без використання штатної гальмівної системи за допомогою поступового зниження передачі.