Depositphotos
Клікбейт неприємний тим, що дезінформує щодо справжнього змісту повідомлення. На YouTube це поширене явище і Google розпочинає з ним боротьбу.
«Протягом наступних місяців» боротьба з клікбейтом в YouTube розпочнеться з Індії. Google має на увазі випадки, коли назва або ескіз відео містить обіцянки чи твердження, яких немає в самому відео, особливо якщо їдеться про екстрені новини та поточні події.
«Через це глядачі можуть почуватися обдуреними, розчарованими або навіть введеними в оману, особливо в моменти, коли вони заходять на YouTube у пошуках важливої чи актуальної інформації».
Щоб дати час творцям контенту, Google почне з видалення вмісту, який на погляд компанії містить клікбейт, без винесення попереджень. Початково пріоритет у «примусовому виконанні правил» віддаватимуть новим відео.
Оголошення Google дуже коротке і не конкретизує багатьох моментів. Невідомо, як точно класифікуватимуться «новини та поточні події» — чи відноситься до них, наприклад, спорт, або інші тематичні новини. також не зрозуміло, як саме відбуватиметься перевірка — з огляду на мільйони відео навряд йдеться про перегляд людьми.
Також невідомо, коли нова політика YouTube пошириться на інші регіони або коли стане більш жорсткою. Ймовірно, посилення боротьби з клікбейтом вимагатиме додаткових інструкцій від Google.
СпецпроєктиAgile замість жорсткої ієрархії. Як і чому Райффайзен Банк зробив революційну трансформацію IT-департаментівОбмінник криптовалют ObmenAT24 – у п’ятірці найкращих за версією порталу «Мінфін». Чим він зручний